Nola konpondu FOZUDOKU bat?

FOZUDOKUren Plaza Magiko bakoitzean aurkitu eta aurrez aurre jarri ditugun BOST kartak gure pistak izango dira gainerako kartak kalkulatzeko pixkanaka, kontuan izanik lau Kartako 24 talde (XXXX) daudela Magic Square bakoitzean Bizkarreko lau trajeek osatzen dute eta kopuru bera gehitzen dute: 22 ezkerreko lehen Magic Square-n, 26 erdian bigarren Magic Square-n eta 30 eskuineko Magic Square-n.

FOZUDOKU konpontzeko, ondo jakin eta zerrenda honetako lehen 15 taldeak bakarrik erabili behar dituzu:

– Lau lerro horizontalak

– Lau lerro bertikalak

– Bi lerro diagonalak

– Magikoa Karratuko lau izkinak

– Karratu Magikoaren laugarren zatia osatzen duten 2 × 2 laukiak.

Lau kartetatik hiru ezagutzen direnean Magikoa Karratu-ren batura konstantea duen talde batean (22 ezkerreko lehen laukian, 26 bigarren laukian erdian eta 30 eskuineko hirugarren laukian), egin dezakezu kalkulatu laugarren karta.

Nola konpondu 5 kartako Lehen Karratu Magikoa

Adibidez:

Lauki magiko guztiek hiru karta ikusgai dituzte beren hiru izkinetan, beraz, laugarren izkinan doan karta kalkula daiteke (lau izkinak kopuru bera gehitzen duten lau karta taldeetako bat baitira).

Laugarren izkinako karta kalkulatu eta jarri ondoren, hiru karta ikusgai dituen bi diagonaletako bat ikus dezakegu eta diagonal hori osatzeko falta den laugarren karta kalkula dezakegu.

Beraz, batura konstantea duen lau kartako taldean hiru karta ikusgai daudenean, taldea osatzeko falta den laugarren karta kalkulatu eta deskubritu dezakegu eta pixkanaka FOZUDOKU konpontzen joango gara.

Baina, (eta hau oso garrantzitsua da), 5 karta jarri ditugunean, seigarren karta EZIN dugula egiaztatuko dugu, arrastorik ez dugulako, ez baitago hiru karta ikusgai dauden batura konstantea duen 4 kartako talderik. gutunak.

Oraindik osatu gabe dauden 4 kartako talde guztiek bi karta baino ez dituzte ikusgai eta ezinezkoa da karta gehiago kalkulatzea. (Hori beti gertatzen da jartzeko sei karta geratzen zaizkigunean).

Ondoren, txartel bat jar dezakegu ezer gehitu gabe.

Eragiketa honi “Komodina” deitzen diot, (gehitu gabe jartzen den karta bakarra)

“Komodina” aurkitzeko eta jartzeko behin bakarrik erabiltzen den beste estrategia bat erabiltzen dugu:

Nola konpondu 5 kartako bigarren karratu magikoa

Nola jarri seigarren karta sei karta geratzen zaizkigunean?

Palo bereko hiru karta bilatuz egiten da, palo bereko hiru karta ezagututa, palo horren laugarren karta ezer gehitu gabe kokatu eta jar dezakezulako, palo guztiek lau karta baitute Magic Square bakoitzean eta hauetako bat direlako. lau zenbaki jarraian osatutako taldeak:

     (1, 2, 3 eta 4) (5, 6, 7 eta 8) (9, 10, 11 eta 12)

Adibidez:

Magic Square batean jarri baditugu:

OROS 5, OROS 7 eta OROS 8, badakigu plaza horretan OROS (5, 6, 7 eta 8) doala

Orduan, OROS-en 6 (gure jokolaria) falta den karta gisa identifika dezakegu.

OROSen 6a doan lekua OROS txartelik ez dagoen lerro eta zutabeen elkargunean egongo da

Beraz, OROS-aren 6a (gure komodina) ezer gehitu gabe jar dezakegu.

Nola konpondu 5 kartako Hirugarren Karratu Magikoa

Lau karta osatzen dituzten 24 jokoak (XXXX) izateaz gain, bizkarreko lau paloez osatuta daude, FOZUDOKUk 30 karta bikote (XX) ere baditu, beste 30 karta bikote (OO) batzen dituztenak. eta bikote batzuen jantziak beste bikotearen jantzien berdinak dira (XX = OO)

Bikoteen kartak (XX) bikoteen kartetarako aldatuz (OO) FOZUDOKU berria sortzen da, (zazpi aldaketa posible daude).

.

FOZUDOKU BAT EBAZTEKO BESTE MODU BATZUK

FOZUDOKU bat konpontzeko beste modu (apur bat zailagoa) da ahoz behera dauden 33 txartelak kentzea, tarteak hutsik utzita.

33 karta nahasten dira.

Banan-banan deskubritzen da, jar daitekeen edo ez ikusteko asmoz.

Bakarkako zaletasun gisa edo beste norbaitekin jolastuz egin daiteke (karta gehien jartzen duenak irabaziko du).

Joko honen aldaera bat izango litzateke kartak nahastu ondoren espazio hutsetan ahoz behera jartzen direla.

Noski, ahoz behera dauden kartak ez daude leku egokian (gertatzen diren batzuk izan ezik).

Bestela, jokalari batek kartetako bat deskubritzen du eta begiratu egiten du ea jar dezakeen edo ez, berriro ahoz behera kokatu ezinean, leku berean (karta eta lekua gogoratzen saiatuz, zeren geroago karta hori jar daiteke).

Aurkitu dugun karta kokatzen badugu, hori egiten dugunean jartzen saiatuko garen karta bat mugituko dugu, baina ezin badugu leku huts bat geratzen den lekuan jarriko dugu.

Karta leku egokian jarri ondoren, toki horretan zegoen karta jartzen saia zaitezke, bilatzen ari garen karta dagoen lekua gogoratzen saiatuz (aurretik estali ez bazen), jokoetan jokatzen den moduan MEMORIA

A %d blogueros les gusta esto: